Gdy MASKA jest lżejsza niż BÓL...

Nie możesz pokazać, że jesteś słaby.  NIE MOŻESZ. Nie możesz płakać, musisz być twardy. Jak skała. Jakbyś miał serce z kamienia nie zdolne do odczuwania bólu. Pokazuj, jakie Twoje życie jest cudowne na każdym kroku. Idź dumnie, z sztucznym uśmiechem pośród ludzi takich jak Ty-umierających w środku. Masz obowiązek spoglądać z góry na osoby, które odstają i nie wpasowują się w te ramy. Mówisz, że nie dajesz rady? Kłamiesz! To tylko wymówka na twoją słabość. Po co ja się produkuje skoro i tak chcesz się poddać?!  Chcesz zdjąć maskę? Nie załamuj mnie… WSZYSCY muszą myśleć, że jesteś normalna. Że nie masz problemów. Że Twoja przeszłość to tylko wspomnienia a nieotwarta rana. To, co że ból dosłownie wyjada Cię od środka? Wszyscy to wytrzymują, wszyscy chorują na życie.




Masz prawo.

Masz kurwa to zasrane prawo do bycia nieszczęśliwy.

 Masz prawo płakać,śmiać się, kochać, nienawidzić.

Masz prawo do bycia nie idealnym.

Masz prawo do bycia kochanym.

Masz prawo do tego by nie dusić w sobie emocji.

Nie ma czegoś takiego jak normalność.


Masz prawo.



KURTYNA

Komentarze

  1. Ja niestety duszę w sobie emocje mimo tego, że niszczą mnie od środka zawsze ludzie mówią mi, że chcieliby mieć takie życie jak ja bez bólu cierpienia, szkoda, że czasami nie wiedzą co człowiek przeszedł na prawdę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Post dający na prawdę do myślenia! :D
    www.twinsstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo poruszający post, skłania do refleksji.
    Coraz więcej ludzi zakłada maskę, uważają, że tak będzie lepiej, a nie będzie... ból może niszczyć ich od środka, a my o tym nawet nie wiemy, nie dostrzegamy ich problemów.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się bardzo, że ten etap jest już za mną, jestem sobą nie muszę nosić masek!
    Życzę powodzenia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wartościowy wpis! <3 Mamy prawa i musimy o tym pamiętać! Każdy ma prawo do płaczu, to, że płacze nie znaczy, że jest słaby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze, że tak wielu ludzi tłumi w sobie emocje, w tym ja, aczkolwiek próbuję z tym walczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis bardzo refleksyjny... Wielu z nas nawet tutaj się nie przyzna, że duszą w sobie emocje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, warty przeczytania ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami warto założyć maskę, ale trzeba ją umiejętnie wykorzystać.
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie napisane, pozmieniałabym tylko niektóre kropki na przecinki :)

    pozdrawiam!
    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie z tych rzeczy napisane wyżej są rzeczami które człowiek robi na pokaz,stara się być ideałem gdzie teraz każdy taki jest przez co nie ma oryginalności

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krótka BAJKA o... NIE BAJCE

HITLER czyli zwycięstwo inaczej...